Gyors szállításVillámgyors szállítás!
3 év garancia3 év garancia!
30 napos elállási lehetőség30 napos elállási lehetőség!

Visszatérítési feltételek

CSOMAG VISSZAKÜLDÉS

 

Átvettem a csomagot, de nem jó terméket küldtetek. Mit tegyek?

Akár tévesen rendeltél valamit, akár mi hibáztunk és küldtünk mást, természetesen cseréljük Neked. Kérjük lépj velünk kapcsolatba mihamarabb, küldd el nekünk a következő email címre:

e-mail: info@okos-webshop.hu

 

Hogy tudom visszaküldeni a nem megfelelő termékeket?

A csomag kézhezvételétől számított 30 napig teheted meg, a postaköltség ellenben téged terhel.

Nincs más dolgod, mint címünkre visszaküldeni az Originál csomagolású terméket.

Okoswebshop Kft 

6723, Szeged, József Attila sugárút 70.

 

Hova küldjem a csomagot csere/visszaváltás miatt?

Okoswebshop Kft 

6723, Szeged, József Attila sugárút 70.

 

Nem azt, vagy nem a kért mennyiségben kaptam, amit rendeltem. Mit tegyek?

A leggyorsabb megoldási mód: korábbi levelükre válaszolva írd meg légyszíves 1-2 mondatban, hogy mi történt, hol hibáztunk. Ha szükséges, kérlek csatolj hozzá fotót is. Azért kell, hogy ne önálló levelet írj vagy hívj minket, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást.

 

Tévesen rendeltem, más terméket szeretnék. Mit tegyek?

Akár véletlenül tévesen rendeltél valamit, vagy mi hibáztunk és küldtünk mást, természetesen cseréljük Neked. Kérjük lépj velünk kapcsolatba mihamarabb, küldd el nekünk e mailben.

e-mail: info@okos-webshop.hu

 

A csomag vagy tartalma a szállítás során sérült. Mit tegyek?

Ha a csomagon külsérelmi nyom van, jelezd a futárnak és vegyetek fel jegyzőkönyvet.

Ha a csomagon belül sérült valami, akkor:

A leggyorsabb megoldási mód, ha korábbi levelünkre válaszolva megírod 1-2 mondatban, hogy mi történt, mi az ami sérült. Kérlek minden esetben csatolj a leveledhez fotót is. Azért kell, hogy ne önálló levelet írj, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást.

 

Hogyan kapom vissza a pénzt a kifizetett és visszaküldött áru után?

A csomag átvételétől számított 30 napon belül a Fogyasztónak joga van indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ilyen esetben írj nekünk egy emailt: info@okos-webshop.hu

terméket/termékeket visszaküldeni a telephelyünkre (6723, Szeged, József Attila sugárút 70. )

A csomag visszaérkezésének napjától számítva 14 napon belül visszautaljuk a termékek árát a megadott számlaszámra.

 

Hogyan kapom vissza a pénzt a nem teljesített, de kifizetett megrendelések után?

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást.