Gyors szállításVillámgyors szállítás!
3 év garancia3 év garancia!
30 napos elállási lehetőség30 napos elállási lehetőség!

Szállítási infók

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK

Mikorra tudjátok szállítani a terméket? Mikorra várható a kiszállítás? Mennyi idő alatt kaphatom meg a vásárolt terméket?

A megrendeléseket általában 1 munkanapon belül pontosan igyekszünk visszaigazolni, a webshopban a termék információknál az alábbi szállítással kapcsolatos információkat találod:

 

SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐK

Van raktáron: Az adott pillanatban van készleten a termékből, ezeket a termékeket általában 2 munkanapon belül kiszállítjuk neked.

Nincs készleten - külső raktárban: Ebben az esetben a termék jó eséllyel elérhető külső raktárban (több mint 10 hazai és európai beszállítóval dolgozunk), így a megrendelésed esetén jó eséllyel 5-8 munkanapon belül tudjuk szállítani a megrendelt termékedet.

 

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

GLS csomagpontra történő megrendelés esetén 990.- Ft

A szállitási dij GLS házhozszállitás esetén 1490.- Ft

Viszonteladó partnereinknek a szállitás dija 50 000.- Ft bruttó rendelési érték alatt 2000.- Ft, 50 000.- Ft felett 0.- Ft.

 

A rendelésemet postai utánvét esetében, csak a rendeléskor megadott címre tudom kérni?

Igen. Ez természetesen eltérhet a számlázási címtől. Magyarország területén belül bárhova kérheted a rendelésedet, de célszerű olyan címet megadnod, ahol van lehetőséged azt napközben átvenni (lehet ez munkahelyi cím is). Arra fokozottan figyelj, hogy pontosan add meg a szállítási címet, mert ez alapján kerül a feladószelvény kiállításra.

 

A leadott megrendelésemet csak postáztatni tudom?

Nem, személyes átvétel is lehetséges. Szegeden 6723, Szeged, József Attila sugárút 70. alatt van lehetőség

DE KIZÁRÓLAG előre egyeztetett időpontban!

 

CSOMAG VISSZAKÜLDÉS

Átvettem a csomagot, de nem jó terméket küldtetek. Mit tegyek?

Akár tévesen rendeltél valamit, akár mi hibáztunk és küldtünk mást, természetesen cseréljük Neked. Kérjük lépj velünk kapcsolatba mihamarabb, küldd el nekünk a következő email címre:

e-mail: info@okos-webshop.hu

 

Hogy tudom visszaküldeni a nem megfelelő termékeket?

A csomag kézhezvételétől számított 30 napig teheted meg, a postaköltség ellenben téged terhel.

Nincs más dolgod, mint címünkre visszaküldeni az Originál csomagolású terméket.

Okoswebshop Kft 6724, Szeged, József Attila sugárút 70.

 

Hova küldjem a csomagot csere/visszaváltás miatt?

Okoswebshop Kft 

6724, Szeged, József Attila sugárút 70.

 

Nem azt, vagy nem a kért mennyiségben kaptam, amit rendeltem. Mit tegyek?

A leggyorsabb megoldási mód: korábbi levelükre válaszolva írd meg légyszíves 1-2 mondatban, hogy mi történt, hol hibáztunk. Ha szükséges, kérlek csatolj hozzá fotót is. Azért kell, hogy ne önálló levelet írj vagy hívj minket, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást.

 

Tévesen rendeltem, más terméket szeretnék. Mit tegyek?

Akár véletlenül tévesen rendeltél valamit, vagy mi hibáztunk és küldtünk mást, természetesen cseréljük Neked. Kérjük lépj velünk kapcsolatba mihamarabb, küldd el nekünk e mailben.

e-mail: info@okos-webshop.hu

 

A csomag vagy tartalma a szállítás során sérült. Mit tegyek?

Ha a csomagon külsérelmi nyom van, jelezd a futárnak és vegyetek fel jegyzőkönyvet.

Ha a csomagon belül sérült valami, akkor:

A leggyorsabb megoldási mód, ha korábbi levelünkre válaszolva megírod 1-2 mondatban, hogy mi történt, mi az ami sérült. Kérlek minden esetben csatolj a leveledhez fotót is. Azért kell, hogy ne önálló levelet írj, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást.

 

Hogyan kapom vissza a pénzt a kifizetett és visszaküldött áru után?

A csomag átvételétől számított 30 napon belül a Fogyasztónak joga van indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ilyen esetben írj nekünk egy emailt: info@okos-webshop.hu

terméket/termékeket visszaküldeni a telephelyünkre (6724, Szeged, József Attila sugárút 70.)

A csomag visszaérkezésének napjától számítva 14 napon belül visszautaljuk a termékek árát a megadott számlaszámra.

 

Hogyan kapom vissza a pénzt a nem teljesített, de kifizetett megrendelések után?

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást.

 

PANASZKEZELÉS

Fontos, minden leadott panaszodat ügyvezetői szinten kezeljük, ennek válaszideje a leadástól számított 3 munkanap.

 

Mi a panaszkezelés legjobb módja?

Kérlek, írj egy emailt: info@okos-webshop.hu címre a panaszod megküldéséhez.

 

Mely esetekben van jogom árucserére?

Az áru kicserélhető nem megfelelő méret esetén, illetve, ha az áru küldésénél részünkről hiba történik.  Az árucsere pontos feltételeiről fentebb olvashatsz bővebben.

 

Amennyiben az áru nem megfelelő, meddig van lehetőségem visszaküldeni, illetve ki fizeti a postaköltséget?

Ha a termék kézhezvételétől számított 30 napon belül a Fogyasztó jelzi Ügyfélszolgálatunknak, hogy szeretné a terméket cserélni, akkor abban az esetben a visszaszállítás költsége téged terhel.

 

A csomag átvételétől számított 30 napon belül a Fogyasztónak joga van indokolás nélkül elállni a vásárlástól.

Kiemelten FONTOS:

Bármilyen okból visszaküldött terméket kizárólag abban az esetben van lehetőségünk visszafizetni a vételárat amennyiben a visszaküldött termék Original csomagolású és minden tartozéka megvan.