Gyors szállításVillámgyors szállítás!
3 év garancia3 év garancia!
30 napos elállási lehetőség30 napos elállási lehetőség!

Gyakran Ismételt Kérdések

LEGFONTOSABB KÉRDÉSKÖRÖK

GARANCIA, CSEREGARANCIA

Mit kell tudni a 30 napos cseregaranciáról?

Ne félj attól, hogy rossz döntést hozol, nálunk nem hibázhatsz! 30 napig kicserélheted a vásárolt terméket, ha találtál egy számodra ideálisabb ajánlatot honlapunkon. Ehhez a következőket kell figyelembe venned: A terméket SÉRTETLEN állapotban kell visszaküldened, HIÁNYTALANUL és az új termék szállítási költsége téged terhel! Fontos, hogy a termékről semmilyen gyártói címke nem hiányozhat! A cseregarancia csak egyszeri, vagyis a cserélt termékre már nem vonatkozik! A 30. nap után pénzvisszafizetés nem lehetséges, a cseretermék ára nem lehet alacsonyabb a cserélni kívánt termék áránál. A cseregarancia joga csak fogyasztókat illeti meg, vállalkozások számára ezt nem tudjuk biztositani!

Mennyi a garancia a termékekre? Garanciális feltételek és kategóriák.

Az általunk forgalmazott termékekre a magyarországi hatályos jogszabályok szerinti (általában 1 év, vagy 6 hónap szavatosság) és a törvény által előírt garanciális feltételek kiegészítésével 3 év jótállást vállalunk. Bővebben ITT tájékozódhatsz róla.

Mit kell tennem, ha meghibásodik a sportórám?

Írj egy emailt és csatold mellé a számla másolatát az e-mailben írd le hibát. A hiba leírás alapján eldöntjük, hogy szoftveres vagy hardveres hiba lehet és tájékoztatunk a teendőidről. Amennyiben hiba fennáll akkor el kell postáznod címünkre a terméket, ennek költsége téged terhel. A megjavítását követően a terméket visszaküldjük neked, ennek a postaköltség is téged terhel.

 

SZÁLLÍTÁS

Mennyi szállítási költséget kell fizetnem?

Bármely, webshopunkban található termék megrendelése esetén a kiszállítás 

a GLS csomagpontra történő megrendelés esetén azaz 990.- Ft

A szállitási dij GLS házhozszállitás esetén 1490.- Ft

Viszonteladó partnereinknek a szállitás dija 50 000.- Ft bruttó rendelési érték alatt 2000.- Ft, 50 000.- Ft felett 0.- Ft.

Mennyi idő a szállítás?

A várható szállítási időt minden esetben a termékek adatlapján feltüntetjük. Amelyik termék raktáron van, azt "Raktáron" felirattal jelezzük. Ebben az esetben a terméket 1, de legfeljebb 2 munkanapon belül átadjuk a futárnak. Amelyik terméknél a "Külső raktárban" felirat látható, azok beszerzést igényelnek, várható szállítási idejük 5-10 munkanap.

Milyen átvételi lehetőségeim vannak?

A rendeléseket házhozszállítással (munkahelyi címre is) vagy csomagpontra kérheted, de ezek mellett lehetőség van személyes átvételre is, 6724, Szeged, József Attila sugárút 70. alatt, előre egyeztetett időpontban.

 

CSOMAGVISSZAKÜLDÉS

Átvettem a csomagot, de nem jó terméket küldtetek. Mit tegyek?

Akár tévesen rendeltél valamit, akár mi hibáztunk és küldtünk mást, természetesen cseréljük Neked. Kérjük lépj velünk kapcsolatba mihamarabb, küldd el nekünk a következő email címre: info@okos-webshop.hu

Hogy tudom visszaküldeni a nem megfelelő termékeket?

A csomag kézhezvételétől számított 30 napig teheted meg, a postaköltség ellenben téged terhel. Nincs más dolgod, mint címünkre visszaküldeni az eredeti csomagolású terméket. Okoswebshop Kft 

6724, Szeged, József Attila sugárút 70.

Hova küldjem a csomagot csere/visszaváltás miatt?

Okoswebshop Kft 6724, Szeged, József Attila sugárút 70.

Nem azt, vagy nem a kért mennyiségben kaptam, amit rendeltem. Mit tegyek?

A leggyorsabb megoldási mód: korábbi levelükre válaszolva írd meg légyszíves 1-2 mondatban, hogy mi történt, hol hibáztunk. Ha szükséges, kérlek csatolj hozzá fotót is. Azért kell, hogy ne önálló levelet írj vagy hívj minket, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást.

Tévesen rendeltem, más terméket szeretnék. Mit tegyek?

Akár véletlenül tévesen rendeltél valamit, vagy mi hibáztunk és küldtünk mást, természetesen cseréljük Neked. Kérjük lépj velünk kapcsolatba mihamarabb, küldd el nekünk emailben, erre az email címre: info@okos-webshop.hu

A csomag vagy tartalma a szállítás során sérült. Mit tegyek?

Ha a csomagon külsérelmi nyom van, jelezd a futárnak és vegyetek fel jegyzőkönyvet. Ha a csomagon belül sérült valami, akkor a leggyorsabb megoldási mód, ha korábbi levelünkre válaszolva megírod 1-2 mondatban, hogy mi történt, mi az ami sérült. Kérlek minden esetben csatolj a leveledhez fotót is. Azért kell, hogy ne önálló levelet írj, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást.

Hogyan kapom vissza a pénzt a kifizetett és visszaküldött áru után?

A csomag átvételétől számított 30 napon belül a Fogyasztónak joga van indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ilyen esetben írj nekünk egy emailt: info@okos-webshop.hu A csomag visszaérkezésének napjától számítva 14 napon belül visszautaljuk a termékek árát a megadott számlaszámra.

Hogyan kapom vissza a pénzt a nem teljesített, de kifizetett megrendelések után?

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást.

Mik a visszaküldési feltételek?

Bármilyen okból visszaküldött terméket kizárólag abban az esetben van lehetőségünk visszafizetni a vételárat amennyiben a visszaküldött termék Original csomagolású és minden tartozéka megvan.

 

PANASZKEZELÉS

Mi a panaszkezelés legjobb módja?

Kérlek, írj egy emailt: info@okos-webshop.hu címre a panaszod megküldéséhez.

Mely esetekben van jogom árucserére?

Az áru kicserélhető nem megfelelő méret esetén, illetve, ha az áru küldésénél részünkről hiba történik. Az árucsere pontos feltételeiről fentebb olvashatsz bővebben.

Amennyiben az áru nem megfelelő, meddig van lehetőségem visszaküldeni, illetve ki fizeti a postaköltséget?

Ha a termék kézhezvételétől számított 30 napon belül a Fogyasztó jelzi Ügyfélszolgálatunknak, hogy szeretné a terméket cserélni, akkor abban az esetben a visszaszállítás költsége téged terhel. A csomag átvételétől számított 30 napon belül a Fogyasztónak joga van indokolás nélkül elállni a vásárlástól.

 

FIZETÉS

Milyen fizetési lehetőségeim vannak?

A fizetés lebonyolításához összesen három lehetőséged van.

A fizetés történhet előre utalással, ebben az esetben a cég számlájára történő beérkezés után adjuk át a csomagot a futárszolgálatnak. Rendelésnél érdemes számolni az átutalás átfutási idejével, így, ha sürgős ajánlott másik fizetési módot választani.

Második fizetési lehetőség az utánvétes fizetés (dijköteles, 490.- Ft). Ebben az esetben a termék vételárának kiegyenlítése a futárnál történik az átvétel helyszínén. Harmadik lehetőség a bankkártyás fizetés.

A bankkártyás fizetés a megrendeléskor történik a Barion rendszerén keresztül. Ez a leggyorsabb és legbiztonságosabb fizetési mód, mely jelenleg elérhető.